پخش زنده بازی ایران و بلغارستان در لیگ ملت‌های والیبال (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شوک هلدینگ خلیج فارس به نکونام| مذاکره با فرهاد مجیدی آغاز شد! ویدئو گل اورونوف برای تیم ملی ازبکستان در برابر ترکمنستان ویدئو خلاصه بازی تیم ملی ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی فوتبال ایران و هنگ کنگ(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| برد قاطع و ساده محرومیت بلندمدت مهرداد محمدی | جریمه ۲ میلیاردی برای حسین بادامکی وزیر ورزش: لیگ بعدی حتما با VAR برگزار شود سپاهان در پی جذب دوباره مدافع گرجستانی پرسپولیس پخش زنده بازی ایران و هنگ کنگ در مقدماتی جام جهانی (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس؟ یامگا از ایران رفت ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال برابر هنگ کنگ (۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۳) وضعیت گنگ حاج صفی برای حضور در آاک آتن محرومیت ۲ ساله در انتظار سرمربی لیگ برتری نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و برزیل(۱۷ خرداد ۱۴۰۳)| یک باخت دیگر... پخش زنده بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال (۱۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | جشن قهرمانی تیم خیبر خرم آباد در لیگ یک و صعود به لیگ برتر صعودی دیگر در کارنامه اکبر میثاقیان| صعود نوشهری‌ها به لیگ یک تاریخ و ساعت بازی ایران و برزیل در لیگ ملت‌های والیبال | خلق شگفتی یا پنجمین شکست پائز؟
سرخط خبرها

الاتحاد هم با یک رقم نجومی مشتری مسی شد

  • کد خبر: ۱۴۵۲۳۷
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
الاتحاد هم با یک رقم نجومی مشتری مسی شد
طبق اعلام روزنامه مارکا علاوه بر الهلال عربستان الإتحاد هم برای جذب مسی اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر عربستان باعث شده است تا دیگر باشگاه‌های بزرگ فوتبال این کشور هم به دنبال جذب فوق ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان باشند.
هواداران الهلال بزرگ‌ترین و پرافتخاترین تیم عربستانی هم منتظر یک خرید بزرگ و بی صبرانه به جذب لیونل مسی علاقمند هستند.
سران این باشگاه عربستانی رسما با مسی وارد مذاکره شده اند و پیشنهاد فرانجومی ۳۵۰ میلیون یورو در یک فصل را به مسی داده اند.
روزنامه مارکا اعلام کرد که الهلال تنها مشتری مسی نیست بلکه الاتحاد هم برای جذب این فوق ستاره آرژانتینی اعلام آمادگی کرده است و حاضر است که ۳۵۰ میلیون یورو برای جذب این بازیکن پرداخت کند.
مارکا البته اعلام کرد که مسی با پاری سن ژرمن برای تمدید یک ساله قراردادش به توافق رسیده است و به احتمال خیلی زیاد یک فصل دیگر در تیم باقی خواهد ماند با این حال باشگاه‌های عربستانی امید خود را به جذب این بازیکن از دست نداده اند.
مسی دومین فصل حضورش در پاری سن ژرمن را تجربه می‌کند. او در فصل نخست عملکرد خوبی در تیم پاریسی نداشت، اما در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده است و به روز‌های اوج خود برگشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->